星期一, 12月 04, 2006

今星期嘅焦點

今個星期有兩樣野要睇住睇住, 一就係台灣兩市選舉, 一就係多隻新股上市.

先講新股, 我要睇嘅並唔係要抽邊隻, 而係睇吓我公司 d 姐姐仔有冇喺度高談闊論d新股. 上一次我聽倒佢地响度討論股票時, 過兩日個市就跌左近600點, 唔係話佢地係股市毒藥, 而係我唔記得左邊位大師講過, 連街邊阿毛都講 number 嗰時, 個市就應該到尾聲喇. 阿毛只不過係一個統稱, 泛指一d平時唔多留意個市, 但當個市升到”把把聲”嗰時就會大好投入咁討論number 嘅人, 連呢d人都想入市之時, 即係 bigger fool 已經出現喇, 你再跟佢地入市就真係the biggest fool 啦. 今個星期開始接受申請d新股我都唔係好知係做d咩鬼野, 如果咁都可以令到d姐姐仔們話瞓身抽股的話,我睇我都係揸番cash 好喇.

另一樣我有興趣要睇住嘅就係台灣選舉. 可能你一直覺得台灣d選舉係鬧劇, 但係我就覺得係我等返office 工之人最佳嘅 office politics 同埋心戰速成班. 佢地嗰種勾心鬥角, 外弛內張, 表面敵人, 內裏合作嘅各種花招, 絶對係目不暇給, 如果唔學d衰野, 當電視長劇咁睇, 好睇過苗穚偉呀! 但係睇之前要做d功課, 先至會睇得過癮. 咩野功課? 咪就係各路人馬嘅恩怨情仇囉, 你要知道邊個唔妥邊個.. 呢d咪又係同返工一樣囉 .

靜係噚日嗰單「馬宋會」已經好野啦, 馬仔出哂成隊人去幫肥仔斌, 以為佢係真心撐硬呢件藍營代表. 點知佢响選前一星期玩小動作, 走去密會宋仔,俾人覺得佢可能暗地裏幫宋仔爆冷, 好等宋仔兩年後力撐佢做總統. 但係我估佢冇咁大胆自己行呢一步, 好可能係藍營內有人覺得肥仔斌真係唔係好掂, 不如推宋仔上, 咁樣起碼兩年後藍人入返總統府嘅機會大d. 但如果唔係藍營有高人指點, 馬仔最後唔玩「棄斌保宋」的話, 咁搞最大得益者反而係廷廷, 因為泛藍選民根本唔知投俾邊個好, 宋仔會分薄哂肥仔斌d票, 咁廷廷又可以再一次嚟一野藍人內爭, 漁人得利 … 但如果廷廷選上, 馬仔有咩好處呢? 馬仔心想d咩? 有興趣咪留意留意吓啦.

沒有留言: