星期三, 12月 06, 2006

又到聖誔, 又到聖誔

又到聖誔, 近幾年竟然習慣寄聖誔咭, 我都覺好奇怪, 家陣咩都 e, 寄聖誔咭呢家野好似好 out. 點解我會做 d 咁 out 嘅野呢??

其中一個原因可能係人大左, 有d 珍惜人與人之間嘅關係. 每年一次嘅寄聖誔咭, 其實係一次朋友 /人際關係嘅 stock take. 攞起咭片盒, 依, 呢個人成年冇揾過佢囉喎, send 張 e-card 俾佢, 問吓佢點先. 有一類人係平日根本就唔會contact, 一到聖誔我就會想寄一張咭俾佢, 當係提吓佢有我呢人存在, 我地曾經相識過. 我係極之信緣份嘅人, 有d朋友, 大家其實唔係認識得好深, 但就有一種想 keep 住嘅感覺. 好奇妙.

响渣估兄個blog曾經留過以下嘅睇法:

人生中, 90%嘅人會响你身邊擦過30秒倒,

5%嘅人只會响你腦海留有記憶

4%嘅人你會長時間地間斷見面, 可能可以好多好多年架, 如果你有呢d朋友, 都好安慰吓啦.. 兄弟姊妹都好可能係呢類.

只有1%嘅人係响你個人生中長時間經常出現 ... 邊個? 你阿媽囉, 老婆囉, 仔女囉 .. 有呢d人陪住先算係幸福呀.

每年我就會想寄聖誔咭俾第三種人, 呢d人大家真係識咗十年甚至廿年, 我覺得好有緣份至可以識咁耐架. 大家一年可能只會見三四次, 但係就係可以keep 住十年廿年. 喂, 大家諗吓, 一個人average 80 歲, 呢d 人就响你人生中佔有 1/8, 1/7, 甚至1/6, 1/5 嘅時間.... 值一張 2 蚊嘅咭啩!

當然仲要整幾張俾自己d staff.

e-card 唔得咩? ok ...... 但我地個腦已經為左適應 e 世代而發展出對 email 嘅抗藥性, 一係以9秒9 delete, 一係以極冇感情嘅眼睛望一眼再 delete. 你好有心咁一年contact 一次你認為重要嘅朋友, 總唔想得到如此下場啩? 你唔覺得有個 "friend" send 張 e-生日咭俾你, 你總係覺得冇咩野架咩?

朋友呢家野真係越嚟越難 define, 個個開口埋口話"我個 friend", "今晚約左d friend", "我有個friend xy x" ... 究竟係相識一場, 定係真朋友呢? 可以出來食飯並唔係一個好嘅介定, 不如好似我咁, 睇吓邊個你覺得會 send 張聖誔咭俾佢 (exclude 所有 business, 工作, face, 等等因素), 另外兩個我認為好好嘅介定係:

1) 你結緍時你好想佢嚟飲嘅... 唔包括嗰d 一group 人夾硬請埋嗰 d

2) 你死左之後, 你覺得會為你喊得好慘嗰d朋友, 我成日都會用呢個 rule 去assess吓身邊嘅"朋友".... 變態!

..... 聖誔快樂

3 則留言:

K 說...

當阿思第一次聽呢首歌時, 眼淚不住的流下來~, 節錄如下:-

朋友 我當你一秒朋友
朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首
懷緬 時時其實還有

朋友 你試過將我營救
朋友 你試過把我批鬥
無法 再與你交心聯手
畢竟 難得 有過最佳損友

(陳奕迅----最佳損友)

都市太忙碌, 有心想去維繫朋友間的感情已難得, 尤其是相處多年的朋友以及中小學同學。

每年阿思都會電郵向朋友們問好, 但回覆阿思的朋友少之又少; 但最令阿思很驚喜的是有位補習老師有6年時間斷了聯絡, 竟然在舊年回覆阿思, 而且間中都有聯絡。

朋友的定義, 在於是真心還是酒肉; 同意您話:"死左之後, 你覺得會為你喊得好慘嗰d朋友", 以及當您有難時, 誰人才是您最真的朋友。

30x男 說...

阿思, 相信緣份啦! 人生嘅野有緣有會記得大家架啦!

Esaltato 說...

相反, 我覺得小學識0個班同學先係最唔需要物質上既聯繫, 而係spiritually connected。 反而而家身邊的朋友, 雖然話成日見成日"聯繫", 但係0個種感覺都唔及冇聯繫既小學同學親切。