星期一, 12月 04, 2006

Webb哥的高見

今日Webb哥俾左佢嘅一年一度推介, 放工睇吓個 graph, 吓, 升左37 個? 最高升過 40 個? 有冇咁誇呀? 隻股有冇 undervalue 成40個呀 … 算啦, 唯有同自己講吃不到的提子啦. 再走去睇吓Webb 哥個 site, 佢中間嗰段分析後市唔知有冇人睇, 我就覺得好有教育意義喇.

依家個勢, 令我完全想番起兩年前嗰個年尾嘅慘痛經歷, 完全係差唔多, 當年年尾又係勁多ipo, 隻隻都賺, 又係只要同科技有d關係, 加d大陸 feel, 個個都覺唔抽正傻仔, 冇錯, 我都係其中一隻傻仔, 水尾走去抽隻中芯, 當時嘅賣點係:

1) 晶片喎, 科技野喎
2) 中國第一隻喎, 又係最大嗰隻晶片野喎, 點會死呀
3) 唔知係全球第幾喎, 台積電都好似同佢差不多喎
4) 好似有 d 大孖沙都話抽喎

係咪好似呢, 結果係點相信唔使多講, 上市到依家仲係成條死屍咁, profit margin 低, capital expense 年年升, 晶片 demand 前兩年全死, 所以都係嗰兩個原則囉:

大圍好, 股可以好, 未必隻隻好, 要睇business 嘅 fundamental, 大圍死, 大多數都死, 理得你 fundamental有幾好.

依家你信唔信美國個市會唔會死就好大分別喇, 如果你睇好, 咁都要遵守第二條 rule 呀…. Fundamental 囉 … 我就冇咁睇好喇, 其實家陣放錢响銀行都唔錯呀... risk free 都有成4厘回報, 冇risk 喎, 頂多咪輸 d exchange rate risk... 唔使煩就賺 4 厘, 對於我呢 d 怕死鬼嚟講已經好好喇!!!

1 則留言:

匿名 說...

我都有訂佢個non-spam newsletter :)

只不過,而家好多股都去到高位,無跟。